20 Şubat 2011 Pazar

Dugun Davetiyesi

Bu aralar haftasonlarim evimizin mobilyalarini secmekle geciyor...

Blogum acil durumda ilk kurtarilacaklar arasinda olsa da su anda yogun cevresel baski altindayim dolayisiyla internete girecek zamani yakaladigimda ya evlilik ya da dekorasyon bloglarini takip ediyorum.

Bugun kendime az da olsa vakit ayirabildigim icin sansli hissediyorum. Biraz kanepede pinekledim ve sonrasinda asagidaki dugun davetiyesi ornegini tasarladim. Tasarladim derken gelin ve damat illustrasyonu bana ait bunun disinda damask desenli cerceve bir blogdan alinti, sizinle paylasmak istedim ama malesef nereden aldigimi bulamiyorum. Google'da "wedding invitation templates" diye arattiginizda karsiniza cok hos seyler cikabiliyor. Gelin adaylarina duyurulur :) Biraz da photoshop bilginiz varsa davetiyenizi hem ucuza hem de size ozel detaylarla renklendirebilirsiniz.

Bu gelin-damat figurunu tasarlarken nisanlimin bir yurtdisi seyahatinden donerken bana getirdigi buzdolabi miknatislarindan esinlendim. Daha o zamandan belliydi yani bir gun evlilik teklif edecegi :)

Sorulariniz olursa dugun davetiyesi konusunda daha fazla yardimci olmaya calisabilirim. Umarim begenirsiniz!

dugun davetiyesi2

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder