5 Nisan 2012 Perşembe

Everybody Loves Thailand (Herkes Tayland'ı Sever)

Merhaba,

Yine çok beklettim, oldukça uzun bir ara verdim ama birazdan sizinle paylaşacağım harika video ile affedileceğime eminim.

İlk Tayland seyahatimi bundan yıllar önce ailemle yapmıştım. Tabi ki tadı hepimizin damağında kaldı. Sonrasında gitmeden duramadık, birkaç seyahatimiz daha oldu, Bangkok hep bir durak oldu bizim için. Güler yüzlü insanlarına, her köşe başında yanan tütsünün kokusuna alışmamak mümkün değil. Bin kere gitsem yine de doyamam güzelliğine...

Haziran ayı için yine bir Tayland seyahati planlıyoruz, bu sefer eşimle... Onunla da ilk seyahatimiz olmayacak buraya, henüz yeni yetme sevgililerken(gerçekten yeni yetmeydik, tanışalı belki sadece 2 ay olmuştu) Bangkok-Koh Samui turu yapmıştık. Çok keyifli bir seyahat olmuştu, onun da detaylarını başka bir yazıda vermeyi planlıyorum. Baktım hangi koşulda olursak olalım hem ortama hem de birbirimize iyi uyum sağlıyoruz, tamam dedim, evlenilir bu adamla :)

Şimdi birinci senemizin şerefine soluğu başka bir güzel adasında alacağız, içine ufak da bir Kamboçya turu sıkışacak. Eşim Kamboçya için pek istekli olmasa da kendisini dize getirmeyi başardım. Hayallerimden biri olan Angkor Wat tapınağını dünya gözüyle göreceğim gün geldi sonunda! Tabi bir aksilik olmazsa...

Şimdi sizi bu güzel memleketle baş başa bırakıyorum...

Sevgiler...

iPhone 4s // Thailand from artisland on Vimeo.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder