6 Temmuz 2010 Salı

Harika bir sey oldu!


Ne demis atalarimiz, buyuk lokma ye buyuk soz konusma. Benim hayatim da hep bu sozu dogrular nitelikte olmustur, neye hayir desem bir sekilde donup dolasip basima gelmistir, ki genelde de hayirlidir sonu :)
Bu haftasonu da oyle hayirli bir olayin temelleri atildi iste. Mart dogumlu sevgilime hediye olsun diye dusundugum A'jia Hotel konaklamasi kalacagimiz odada yasanan bir ariza sebebiyle kardes oteli olan Sumahan On the Water'a kaydirilmisti ama basarili bir yonetimin yapacagi gibi onlar da yasanan aksiligi unutturmak icin bize yazin bir haftasonu ucretsiz konaklama sozu vermislerdi. Bahsettigim konaklamayi da gectigimiz haftasonu yapmaya karar verdik ve rezervasyon mudurune durumu bildirdik. Sonunda heyecanla bekledigimiz haftasonu geldi ve ben minik valizimle evimde sevgilimi beklemeye basladim. Kendisi gec kaldigi icin tuylerim hafif dikilmis olmasina ragmen yola cikiyor olmanin verdigi heyecanla, geldigi gibi arabaya hopladim. Anadolu Hisari'nin yesil yollarindan mutlu mesut sahile indik ve sahil yolu uzerinde kivrila kivrila ilerledik. Kanlica meydanini gectikten sonra solda eski ismiyle Ahmet Rasim Pasa Yalisi ile goz goze geldik. Insan yalidan iceri buyur edilirken burada yillar once yasananlari merak etmeden duramiyor. Ben de dayanamayip arastirdim ve bu gorkemli yapinin, Osmanli Devleti'nin son donemlerinde cesitli illerde valilik gorevlerinde bulunmus Ahmet Rasim Pasa isimli devlet adamina ait oldugunu fakat kendisi 1897 yilinda vefat ettikten sonra ayni yil icerisinde yalisinin da bir yangin sebebiyle harap oldugu gercegini ogrendim. Su anda yerinde var olan yapinin ise eskisinin yarisi buyuklugunde oldugu ve tastan insa edildigi soyleniyor.


Neyse, odamizin bulundugu 3. kata ciktik ve kapi acildi. Yalan yok ilk dikkatimi ceken enfes bogaz manzarasi oldu. Sonrasinda ise yatagin uzerinde bulunan kirmizi kalp seklindeki balonlari ve kirmizi gul yapraklarini gordum. Yataga dogru ilerleyince uzerinde resimlerimizin oldugu kagitlari ve yaninda yazili olanlari takip etmeye basladim, sonuna yaklastikca o anin cok yakinda oldugunu biliyordum. Zaten ben sonuncu kagida yaklasirken sevgilim hayallerimdeki yuzugu elinde tutuyor, bir yandan da o buyulu kelimeleri soyluyordu. "Evet!" dedikten sonra mutlu bir kucaklasmanin ardindan sevdicegim en az 10 yere telefon acarak heyecanini paylasti. Acikcasi bu kadar stres yaratabilecegimi hic tahmin edemezdim :)
O gun bugundur sag parmagimdaki yuzukle cevremdekileri saskina ceviriyorum. Evlenmeme ihtimal vermeyenler ya da cok gec yasa evlenecegime inananlarin cogunlukta olmasi sebebiyle mutlu haberi duyanlar bana bakip bakip kendilerini gulmekten alamiyorlar. Ne kadar buyuk konusmusum siz dusunun artik :)



Aaa bu arada dugunumuz seneye.. O zamana kadar daha ne haberler olacak bende, gorun bakin ;)

Not: A'jia Hotel'e ve tum profesyonel personeline unutulmayacak haftasonumuzu emekleriyle guzellesirdikleri icin tesekkur etmeden gecemeyecegim. En ozel tesekkur ise midemizi leziz yemekleriyle senlendiren yetenekli seflerine. A'jia, konaklamasi haricinde sundugu yemeklerle de insani buyuleyen bir yer, imkaniniz olursa denemenizi tavsiye ederim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder