10 Eylül 2010 Cuma

Tatli bufelerine bayiliyorum!



Bildiginiz gibi bir sure once "Hayir" diyemeyecegim kadar guzel bir evlilik teklifi almistim. O gunden bugune epey zaman gecti. Su siralar dugun nerede olacak, gelinligim hangi model olsun gibi simdiye kadar hic aklima gelmeyen sorularla zihnimi mesgul etmekteyim.
Evli bayanlar ne dersiniz, evlilik de hazirlik sureci kadar eglenceli olacak mi? Arada mutfak esyalari satan magazalara bakmak, haftasonlari gelinlikcilerden birer ikiser randevular almak ve turlu turlu gelinlikler deneyerek gecirmek, ne kadar evlilik blogu varsa okumaya calismak gibi ugraslarim var artik. Tabi ki en guzel dugun benim olsun istiyorum!! Davetliler tek bir kusur bulamasinlar, herkes gecenin sonunda dans etmekten bitap dussun istiyorum. Cok mu? :)
Dugunumuz buyuk ihtimalle Mayis sonunda gerceklesecek. O gune kadar sizinle paylasacagim cok fazla detay olacak. Belki benim tecrube ettiklerim bir baskasina yardimci olur diye elimden geldigince cok seyi sizlere aktarmayi umuyorum.
Bunlardan ilki dugunumuzde olmasini istedigim, gorenlerin tamamini yemek isteyecegi bir tatli bufesi yaratmak.




Kullanmak istedigimiz renklere henuz karar vermedik ancak pembe, mavi, sari veya yesilin pastel tonlarinin harika olacagini dusunuyorum ve sevgilinin buna karsi cikacagini pek sanmiyorum :) Ulkemiz disinda tatli bufesinin cok guzel ornekleri uygulaniyor, ben de bunlardan birkacini sizlerle paylasmak icin odunc aldim, sizce hangi renkler kir dugunu icin daha uygun olabilir?


1 yorum: